Picnic With Wolves
Annie Starke packs up a tailgate feast to take on a wolf-spotting adventure. It's a perfect picnic with smoked trout dip, delicious skirt steak and romesco sauce, marinated vegetables and tomatoes with homemade onion sugar inspired by her grandma.