Making Sweet Music in San Carlos
A musical couple from Tempe, Arizona, is looking to relocate to San Carlos, Mexico. They don't need a lot of space and want something that's fully furnished and move-in ready, but she prefers a house while he's interested in a low-maintenance condo.