Thailand: Bangkok's Foodie Spectrum
Sashi explores Bangkok's vast diversity of the culinary spectrum, from a gritty tour of the Klong Toei slums where he ends up discovering a dish that contains live jumping shrimp to a rendezvous at one of the world's best bars.