MarkKim + Chef Pom
Chef Pom brings his take on healthier Chinese recipes to the kitchen, where Mark tackles sour plum soup and baked rice with abalone. From precise filleting techniques to cooking rice without a rice cooker, Chef Pom keeps the couple on their toes.