Maverick Japanese chef Natsuki Obana had it all: a brilliant career and a Michelin two-star restaurant in Paris. But hubris caused him to lose it. Now, with fellow chef Rinko Hayami's help, he’s making a comeback as he aims for a three-star restaurant.