Up, Up and Away/Dinosaur Time
When Kevin and his class eat Ignatius's lighter-than-air muffins, they start floating away, forcing Krypto to come to the rescue. Then, Krypto and Kevin try to stop Ignatius from going back into the past in order to change the future.