Kitchen Premieres
Even after over 400 episodes, The Kitchen hosts are still making dishes they've never done before! Geoffrey Zakarian shares his Chicken Cacciatore, Katie Lee Biegel does an Open-Faced Tuna Melt and Alex Guarnaschelli creates a Juicy Peach Melba cocktail.