Bake to School: Spirit Day
Valerie Bertinelli and Duff Goldman challenge the kid bakers to make tie-dyed doughnuts and ice cream with two different flavored swirls. It's a lot of color, flavors and fun as the four remaining bakers compete for the three spots in the finale.