Jamie's Story
Jamie Spears is blamed by his daughter Britney for keeping her in a controversial conservatorship for 13 years. But did he save the pop star's life as well as her career? Insiders reveal his side of the story for the first time.
Was Britney Spears' conservatorship a ruthless scheme to control the pop star and keep the money rolling? Or was it an act of love by her father, Jamie, to save his daughter? Get both sides of the story through insiders, journalists and legal experts.