Virginia City, Nevada
Ozzy and Sharon Osbourne send their kids to haunted Virginia City, Nevada. Together, Jack and Kelly tackle Piper’s Opera House and the Washoe Club, two paranormal hot spots that may hold the key to understanding this Wild West town’s dark energies.