Defeat X And X Disgrace
Kurapika and Leorio are stalked by Hisoka, but they manage to negotiate their way out of a fight. Hisoka goes in search of a new target. Gon is able to use his fishing rod to snatch Hisoka's tag right when Hisoka attacks his target.