One Culture Shock to Another in Chiang Mai
A culturally mixed family of four is leaving a Florida suburb for one of Thailand's largest cities. One wants to return to their roots in Chiang Mai with a traditional Thai house in the city center, but the other prefers a spacious home with a large yard.