Tight Space or Tight Finances in Ho Chi Minh City, Vietnam
A dream job prompts a family of four to leave California and start anew in Ho Chi Minh City, Vietnam. With the shift to a single income, they'll need to decide whether to commit to a new life in a tight space, or to tighten their finances.