With Love, Ben and Erin
A local family health advocate gets an unexpected offer from Ben and Erin to renovate her house. Also, HGTV star couples Kamohai and Tristyn Kalama along with Mika and Brian Kleinschmidt pitch in to help fix up downtown Sebring's main park.