Tales of Trang’s Roasted Pork
When Ko Kae inherited a centuries-old recipe for roasted pork from his ancestors, he combined it with Ko Tin's knowledge of ancient spice mixtures. Together, they are on a mission to create their own roasted pork dish for the region.