Greetings from Flavortown
Guy Fieri invites legendary duo Kevin Smith and Jason Mewes, Entertainment Tonight co-hosts Kevin Frazier and Nischelle Turner, and actor Kym Whitley with her brother Kyle to compete in ridiculous food games in the name of charity.