Heating Up From Branson to Nashville
Guy Fieri sends the candidates to Nashville, TN, to host hundreds of guests at Fry or Fly Fest! food and beer festival. They must create a thematic spin on the Chicken Guy! menu and reinforce that theme with decorated tents and marketing literature.