Wall Feature/ Wedding Centrepiece
Antiques dealers go head-to-head to find a feature item to fit in a large and tricky kitchen space inside a neutral styled cottage. They also compete to hunt down a centrepiece to wow guests on a unique wedding venue veranda in Perthshire.