Vehicles Loved by CEOs
The Hyundai Grandeur is a symbol of wealth and a car loved by CEOs. Rapper Sleepy owns a '92 Grandeur and shares why he is so in love with the car. Then the two teams have totally different tastes, and end up with two totally different Grandeurs.