Mom's Flipping Mission
Tarek and Heather get an insider deal from Tarek's mom on a house in Anaheim Hills. It's a monstrous flip that quickly becomes a greater venture than they expected, and Tarek's mom needs to get a buyer to fall in love with Heather's modern Spanish design.