Grudge of Thrones
Eric puts his team to the test to restore a speedy S-10. To claim victory, they'll need to defeat a fast Mustang built by the 256 two years ago. Meanwhile, Malcolm thickens his plot against the 256 as he preps his Lil' Duke with help from the Memphis 10.