Migrate! Sakura Gelsemium Babies!
After the previous journey with his brothers and sisters, Chen Bolin is finally able to travel with his good brothers. He and Huang Xuan happily go to Qijiawan Creek to explore the cherry blossom Gelsemium salmon.