Petra's Secrets Revealed
Rewriting history, Josh helps discover a tomb at Petra's iconic Treasury. The twelve skeletons inside may belong to a royal family of Petra. State-of-the-art tech could finally decipher the charred fragments of ancient scrolls explaining Petra's fall.