The Reason for the Season
The Scout Elves had some trouble tuning up Santa's sleigh, so Duff Goldman asks the teams to create a sleigh design that will wow Mr. Claus. Then, two teams build inventive snow forts for an epic snowball fight between judges Kardea Brown and Ashley Holt.