Madagascar : The Coastal Mangroves
Ed's in Madagascar, taking on a vast array of tough landscapes in a country that's home to a unique range of wildlife. Fertilized bird eggs, snakes and mud crabs are on the menu as finding food or fresh water proves difficult.