Champion Chefs
Guy Fieri's visiting restaurants owned by familiar Food Network faces. In Studio City, CA, Chef Antonia Lofaso is cooking up out-of-this-world global flavors, and in Rapid City, SD, Chef Justin Warner is serving up righteous ramen and dynamite dumplings.