Paper Route Bout/The Old Switcharooms/Trick or Treehouse
Dee Dee goes up against an efficient organization of paper delivery boys who are out to steal her paper route. Then, Dad sentences Dee Dee and Dexter to go to each other's rooms. Finally, someone is stealing all the wood in the house!