Housewarming Party
For a housewarming party, Kardea Brown makes Buttery Lobster Rolls, Coconut Shrimp with Fruit Salsa, and a Summer Pasta Salad with grilled okra, corn and peppers. Plus, a jarred layered dessert of Strawberry Shortbread Trifles is a sweet finish.