Battle Italiano: Emilia-Romagna
Four chefs get to the heart of Italian cuisine with ingredients from the robust Emilia-Romagna region. A slithery surprise challenges the chefs in the appetizer round, while the entrée round ends with very different takes on a veal and mushroom dish.