Mandy Moore's Backyard to Remember
Mandy Moore is returning the love to "Ce-Ce," a woman who has been deeply ingrained in her life for the past 15 years. Mandy is calling on Jonathan and Drew to create the ultimate outdoor oasis for family get-togethers and backyard BBQs.