Titans vs Rashida Holmes
Chef Rashida Holmes shows Bobby Flay's Titans what hustle looks like as she brings her Caribbean flavors to the kitchen. Michael Voltaggio meets an ingredient he's never seen before, and judge Cliff Crooks breaks records with a surprising score.