Ann Patchett
Award-winning novelist Ann Patchett joins Ina Garten for a fun-filled day at the barn. Ina welcomes her with a rustic Cherry Clafouti, and for lunch, they share Charlie Bird's Farro Salad with Ina's Jammy Eggs and Ann's favorite Roasted Cauliflower.