It Smells Like Rotten Food
Mitchell needs Dr. Emma's help with the painful, stinky cysts on his head. Teenager Poppy was devastated to be told her eczema looks like she's had acid thrown in her face. And Julie's lump is so greasy and slippery that Dr. Emma struggles to remove it.