Alex vs Frozen Desserts
Eric Adjepong challenges three cool treat experts to take on Alex Guarnaschelli, and they'll have to strategize on how to freeze her out in round one. Duff Goldman and Natasha Case judge as the chefs try to keep their cool to beat Alex in her own kitchen.