What the Hell Am I Doing?
Robert desperately tries to live up to Assel's high expectations. Mert plans a romantic surprise for Shane. Louise puts Jose in the hot seat over some ugly rumors. Michael has second thoughts about heading to Kenya and marrying Mercy.