Urkel Saves Santa: The Movie!
The brilliant but accident-prone Steve Urkel goes to find Santa to help the city rediscover the holiday spirit.
This holiday season, the brilliant but accident-prone Steve Urkel goes to find Santa to see if together they can help the city rediscover the holiday spirit.