Happy Feet
Mumble, a young penguin, lives in Antarctica. Like others of his kind, he needs to be able to sing to attract a mate, but he has a terrible voice.
Mumble, a young emperor penguin, lives in Antarctica. Like others of his kind, he needs to be able to sing to attract a mate, but he has a terrible voice. Mumble must express himself and lure a female through his talent for tap-dancing.