Anything Short of a Blow to the Head
As Ah Sahm and Young Jun struggle to produce authentic bills, they get valuable printing advice from an unexpected source. Meanwhile, the Secret Service begins to track counterfeit currency in San Francisco, and Mai Ling mingles with a new crowd.