Dr. Blue Gets Tanked
Dr. Ross attempts to diagnose Layla, a Lab with bizarre test results, while Dr. Lavigne performs knee surgery on a bulldog. A lamb, headed to the county fair, suddenly has breathing problems. Dr. Blue shops for a home aquarium.