Training Day
Dr. Lavigne removes tumors from an older dog, while Dr. Ross tries to save a rabbit’s foot that’s been damaged by a dog attack. Before he can compete with Dr. Ross in a puppy-training competition, Dr. Blue visits a farm to castrate an aggressive donkey.