Mid-Mod Oasis
A homeowner seeks Leslie and Lyndsay's help to sell her inconsistently styled midcentury modern house. By decking out a dreamy backyard oasis and trimming trees to show off the water and mountain vista, the twins clear the way for a high sales price.