The Sperm IS the Baby
Rosa and Rebecca finally meet at Rilah's baby shower. Tyra isn't comfortable visiting Alex's family with Alex and the baby. McKayla goes to the hospital to be induced. Jessica and Nate find out Chloe and Max broke their only rule.