Bride of McWolfenstein/Hillbilly Hootenanny/El Smoocho
Droopy and Dripple meet the bride of McWolfenstein. Then, the McMeece and Catfield clans bring their battle in the home of Tom and Jerry. Finally, Deadwood Droopy defends Lily and a shipment of gold against the kissing bandit.