Somewhere Between Heaven and Hell
An attack by an invisible hellhound at a campsite leads Sam and Dean to investigate the mysterious circumstances. Two of Crowley's own personal demons uncover what he has been hiding, and Castiel gets a lead on Kelly Kline.