What Would Alex Make? Panic at the Disco Fries
Alex Guarnaschelli has a few tricks up her sleeve as she makes an Asian fusion dish without any of the obvious ingredients. Then she faces an ooey-gooey conundrum: how to make something melty with cheese that doesn't melt.