Chasing Kentucky's Commonwealth
JJ's Arm Drop event in Kentucky continues and the MSO is still struggling to knock out Quinn's hired guns. The stakes are high and if Memphis cannot manage to win the entire event, they'll lose their side bet with Quinn and go home in the red.