Pinky and The Brain attempt to steal the crown jewels of Russia in "Pavlov's Mice". Then, Chicken Boo tries to pass himself off as ballet dancer. Finally, in Czarist Russia, royal dentists Yakko, Wakko and Dot treat Rasputin's toothache.