Anything for You
After surgery, Brittani reveals her new body to Mary. Sarah's gift to Laurie bothers Miguel. Carlo has bombshell news for Kathy and Cristina. Dawn struggles being away from Cher and Belle. Angelica and Jason's romantic vacation takes an unexpected turn.