Selena + Michael
It's a surf-and-turf Christmas Eve as Michael Symon joins Selena Gomez in the kitchen. They tackle a menu of Smoked and Reverse-Seared Steaks plus luxurious Lobster with Homemade Pasta, while an Escarole Salad challenges Selena to overcome a mental block.