Deeper and Deeper
The Merrifields receive some unexpected news from Roberta, while the Snowdens consider the future with Chrissy. The Winders deepen their bond with Kimberley. The Clarks meet a new potential sister wife. Sidian reveals details from his date with Alexandra.